veckan.

Sova, stallet, äta, jobba, sova, stallet, äta, jobba, sova, stallet, äta, jossan&jessi, sova, stallet, äta, jobba... Ungefär så har veckan sett ut hittills. Jobba ikväll med, och imorn kväll. Pengaaaaaar! :) Är dock jävligt sleten. Har sovit 3½ timme nu på dagen iaf.. Behövdes!
Jag och Kikki tog en travtur med hästarna igår, gick skitbra så humöret höjdes! Åkte och lämna tillbaka sadeln till Susann, fick den jävligt tråkiga nyheten att hon varit tvungen att ta bort Rex. :( Min favopöjk! Grinade hela vägen hem i bilen kan jag lova.. :(
Idag började dagen 7.00 och jag åkte och tog ut hästarna. Åkte till travbanan vid 9 och hjälte Ulrika att ta ut ponnisarna, eftersom hon hade ont i foten. Tillbaka till stallet och fixade klart, passade Elias en sväng, hem, umgicks med älskling, åt, och sen sov jag några timmar till. Har ätit och gjort kladdkakssmet också! ;D Kollat på NCIS och nu 2½ men. :)
Trala.. Hoppas på att tåget inte är sent, eller så vore det ju najs att det stannade i Karlstad? :D men men, det märks ju!

Sova länge imorn blir! Äta på Royal med älskling också, och jobb såklart.. :P

För att inte glömma, GRATTIS SUNNIVA! <3 Snart pension! ;)
Och föresten, 16 månader med världens finaste älskling idag. <3


Älskade vovven, nu har du inte ont längre.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0