tooooooooooorsdag.

Ni är dåliga på att kommentera! :(

Kan ju meddela att jag är helt totalt jävla slut i hela kroppen, och halvslut i huvet! Tåget var rätt hemskt idag. :/ Sen också, men bara med 50 min! :D Dock är klockan kvart i tre när jag skriver det här.. Har varit hemma typ en halvtimme. Lokföraren gick mig på nerverna också kan jag säga!! :( Ställde tåget helt fel, man tycker ju att dom borde göra det dom kan för att underlätta mitt arbete, men icke.. Blä.

Började dagen idag med att ta ut hästarna, var faktiskt pigg när klockan ringde klockan sju! Tog ut dom, mockade nästan klart, skjutsade Madde och Linda ner till stan, in på konsum för frukost, tillbaka till stallet, hann typ mocka klart + fylla lite mer vatten innan jag följde med Jeanette och ombesiktade släpet, det är godkänt! Yaay! Fixade klart i stallet, åkte hem och åt riktigt frukost, la mig för att sova.. Men det tog en timme att somna!! :( Jens och en massa sms väckte mig vid 3.. Duschade, halvsov tills klockan 6 igen. Kollade på NCIS och åt pizza! :D Kollade två avsnitt 2½ men och åkte ner för att jobba.. Eftersom min vattenflaska blev tom efter två städade vagnar så har jag gått och varit törstig i flera timmar, kan ju bara nämna att juicen är slut nu!


Haera, hästen (ponnyn) jag lärde mig rida på! Saknar henne.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0