tisdag.

Bah, jag har nog varit vaken iallafall 10 gånger inatt. Sovit såå dåligt :/
När jag var på väg till travbanan för att mocka och fixa lite tyckte Kikki att jag skulle bli med ut och rida.. Så jag följde med! :) Hästarna fick pulsa i vääärldens snö kan jag lova, Kastor var skapligt svett när vi kom tillbaka! Men han skötte sig exemplariskt! Duktig liten fjant. :)
Har diskat och plockat in all ren tvätt nu när jag kom hem.. Nu väntar jag på att jens ska laga mat till mig! - Spagetti och köttfärssås. Me like!
Ska bara ta det lugnt resten av dagen, fram tills jag ska jobba. Kanske orkar duscha innan.. Vi får se! ^^
Kan ju hoppas på att mitt tåg, som många andra SJ-tåg just nu inte kommer in till Arvika alls!!! :P

Bjuder på lite hästbilder! ;)


Christine och Jerry i skogen! :)


Kastorsötnos efter ridturen, snö upp till magen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0