picasso.

Tog ut hästarna imorse, fattar inte hur jag kan spendera över 2 timmar på varje utsläpp? Brukar iofs inte stressa men.. :P Hem och åt frukost, spelade tvspel med min sjuka stackars älskling. Tillbaka till stallet och gjorde iordning Picasso för hopplektion! Gick rätt bra, hamnade dock på halsen en sväng, så satt där och dinglade lite med benen och hoppade av eftersom hon stod still! :P
Annars har jag halvsovit/ätit hela dagen, skulle ju ha jobbat ikväll, men tåget var ersatt av buss. Whoho! Ska iofs jobba imorn också, pengar är bra! :)

Hittat ett skitfint fullblodssto jag är sugen på! Dock är hon tydligen en problemhäst + att hon är dräktig! Men ändå! Sjukt söt, och jag har råd med den om två månader!! :)
Men men, drömma får man! :) Så det fortsätter jag med!

Sitter och väntar på att älskling ska sluta spela så att vi ska spela tevespel!! :D


Från förra hoppningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0