paloma picasso.

Var nere på ARK och hoppade med världens snyggaste tjej förut, nämligen Picasso! ;)
Gick sååå mycket bättre än förra gångerna, känns otroligt bra! Känns som att jag kanske kan lyckas att ta runt henne på en bana på tävlingen? :) Har varit på sjukt bra humör resten av dagen bara för att det gick bra och var väääldigt kul! :D Fram tills nån tant med en 4åring kom in i ridhuset så vi inte fick hoppa mer... BLÄ! Dumma tant.

Annars har jag inte pysslat med så mycket mer idag, ätit mat i Jössefors, kollat på teve där, kollat på nyaste Beckfilmen med Dan och Emelie och dragit några varv i snön... Jens körde faktiskt, inte jag. ;P

Imorn? Ingen aning. Ska iaf ta in hästarna, såpass vet jag iaf. :P


Finaste tjejen! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0