hosta.

Har som sagt tvättat idag, mamma har varit här på besök, har träffat Jeanette och Elias två gånger, första gången var dom här på besök, och andra blev det upp till stallet för att ta in Picasso så hon skulle skos. :) Lillsmurfen fyller 3 månader idag! <3 Älskling kom hem ganska tidigt idag, så all tvätt har jag inte behövt ta själv. :)
Hostar som fan igen, det suger måste jag säga! Är skapligt trött också, men ska kolla på NCIS för andra gången idag nu! ;) Samma avsnitt, men ändå! Jens sitter ju (som vanligt) och spelar! Så ingen idé att sova.. HG sover sen flera timmar tillbaka, stackars liten ödla.. Känner att detta blir ett oerhört värt inlägg, kanske inte, men har man dåligt att göra så har man!
Får se till att rida nån dag också, har typ abstinens, andra dagen jag inte rider nu ju! :/ Grymt sugen på ett halvblodssto som står på Ludvika Ridklubb också.. Sjukt fin, den vill jag ha! Synd bara att jag inte har pengar till det.. :( Blä..
Får se vad det blir imorn, hälsa på mamma en sväng och städa klädkammaren, och såklart jobba, som varje tisdag sen 1½ år tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0