helg.

Me like helgen! :)
Lördagen började med att jag och älsk försov oss en timme, Kikki hämtade mig och vi åkte till stallet och fixade. Jeanette hämtade upp mig och Picasso och skjutsade ner oss till ridklubben. Jag värmde upp Picasso, Jeanette åkte till stallet och hämtade Christine och Jerry. Jag red lektion för Jeanette i typ en timme nere på ARK (vilket har resulterat i en förjävlig träningsvärk!!) Åkte hem med Picasso först, sen Jerry. Jag diskade bort diskberget när jag kom hem, älskling städade.. Duschade, åkte till Jössefors och åt spagetti och köttfärssås. Åkte inom hos mamma och gick en sväng med Putt, var och tog in hästarna. Bytte om och sminkade mig, älsk åkte till Age.. Carro och Carro kom hit, efter ett bra jävla tag kom även Jessi och Jossan. Jossan drog efter en liten stund. Vi spelade jag har aldrig, rökte vattenpipa, sjöng, dansa, hade problem vad vi skulle ha på oss och så vidare! Blev Tiki senare!
Hade en sjuuukt rolig kväll, tackar för det! :D


Carro och Jessi, mina linnen! ;D


Jag, Carro och Carro! :)

Orkar inte lägga upp mer bilder, men har en hel drös! :P

Söndagen blev att vakna sent, älsk skjutsade mig till stallet vid två. Jag och Kikki red en sväng, helvete för träningsvärk!! :P Hästarna skötte sig fint, bråkade lite på ett ställe men sen gick dom snällt! Såg två rådjur också! ;D Jens hämtade mig, bytte om, till Jössefors och åt korvstroganoff och ris, chillade + drack kaffe. Kollade på teve&så. Åkte hem och fortsatte kolla på teve, typ.
Nu har jag beställt armband och en kofta från Nelly. Happyface! Hoppas det kommer snart! :D 2-3 dar tar det iaf..
OCH VETNI? Min älskade vän Sunniva kommer hem till helgen!!! Underbart! <3

Kommentarer
Postat av: Carro

fylleådran i pannan på mig var på sin plats iaf... :)

det var en trevlig kväll , fler sånna ska det bli!

2010-03-01 @ 13:01:56
URL: http://carrothing.blogg.se/
Postat av: Sunniva

<3!



Jag tycker jag kan få träffa Jessica till helgen ^^ Tjejkväll revisited?



(Och du har så jävla blå ögon, jag är avundsjuk ._.)

2010-03-01 @ 20:20:57
Postat av: Jessica

H E M S K A R E bild kunde du inte hitta eller? Dumma Melina! :D

2010-03-02 @ 17:32:49
URL: http://jessicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0