torsdag, 9 december 2010.

Gött vare med 10 timmars sömn kan jag säga! :) Gick upp vid tio, dröla lite och tog på mig ridkläder. Tanka och åkte och mockade, märkte att tiden sprungit iväg så försökte skynda mig att göra iordning fina PP. Daniel och Newton väntade utanför när vi blev klara, och vi tog en ganska så lång tur ihop. :) Picasso tättade sig aningen på hemvägen dock! :P Fixade hö och mat och åkte till Jeanette och tinade. Skruttis var så söt! Han kröp runt på soffbordet. :D Brummade hemåt, bytte om och GICK ner till stan med älskling. Köpte present till älsklings kusin, sen var vi inne hos mamma en sväng! Hittade ett skitfint smyckesskrin, som såklart en av tanterna som var inne var tvungen att köpa. Sadface! Gick hem och åt mat, -kyckling, ris och currysås! Kolla på teve och satt under filten, powernap, sen jobb. Åkte och åt en korv med bröd på select innan jag kom hem, och nu ska jag ta och sova! Upp om 6 timmar.. Kan nog dra det till 6½ känner jag! :o Köpcentret i Challa med Kikki äre som står på morgondagens schema! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0