torsdag, 30 december 2010.

Näst sista dagen på året, känns lite wierd. ;o

Hade tänkt att uppdatera en gång till igår men jag skulle visst jobba, så fick snällt åka ner och göra det. Fast tåget var inte så jääättehemskt så det var ju bra iaf!

Var på hoppkurs på ARK igår, fick rida en brun dam vid namn Lomeda. 6 år, riktigt söt. Var ju inte riktigt det jag är van vid kan jag ju säga, skaplig träningsvärk idag! Men hon lyssnade fint och på slutet hoppade hon faktiskt istället för att riva. ;D Har sjukt ont i röven av sadeln, den va stenhård!
Ska dit idag vid tre också. :) Får vi se hur det går idag!
Annars idag så ringde Stina och väckte mig vid halv tio, ravade mig upp vid tio typ och hämtade henne och åkte till stallet. Kikade när Mona red Spök. Sen kolla vi när Kikki gjorde lite markarbete med Jerry. :) Skjutsa hem Stina och Michaela, nu sitter jag här och väntar på Kikki för vi ska ner på bolaget en sväng och förhoppningsvis äta nåt innan jag ska iväg till ARK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0