tisdag, 30 november 2010.

Jag vaknade före klockan! Så jävla stolt! ;D
Dusch, frukost, fix, skrapa rutor på bilen, åka och gå med småfåren. Sen till Fallet och hjälpte Kikki med lunchhö och agerade sällskap! Var duktig och fixade Jerrygrabbens mat också. :) Sen bort så jag hann mocka halva Picassos box, sen åkte Jeanette och jag och hämtade hö. :) Blev jääävligt svårt att få in allt! ^^.
Fixa mat&hö, hem, satt ner ett tag. Blev med Kikki till Jeanette, Kikki bjöd oss på lussekatter och Elias var duktig på att smula sönder dom över hela soffan! Mhehe.. Han är söt. Hem och åt. :) Efter maten spenderade jag mestadels av tiden med att frysa under min tjocka filt. :) Sen blev det jobb! Bara 5 min sent! :)

Imorn blir det fullt upp! Skriver antagligen några rader imornkväll! :D


Picasso. :) (kort från förra vintern)

Kommentarer
Postat av: Camilla

nu finns det bilder på allt på bloggen! :D

2010-12-03 @ 12:59:56
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0