söndag, 5 december 2010.

Var lite seg med att ta mig upp i lördags, så missa mestadels av Kikkis lektion, och när Jeanette red Lista roade jag mig med att göra iordning hjärtat. Blev ett rätt bra pass, början var bra, efter ett tag gick det inte riktigt lika bra.. :P Då hoppade Jeanette upp en sväng, och sen red jag igen. :) Riktigt nöjd! Gjorde iordning Picasso och så, sen kidnappa jag med Stina till Lidl som pantsällskap. Åkte hem, duscha, sen till Jössefors för tacos. :) Hem, sminka mig och åkte och träffa Kikki i en timme.. Hon skulle nämligen och jobba! Så åkte och kidnappade Stina. :) Åkte runt en del, stod vid Volvo och sen blev det donken en sväng.. :) Kolla på american pie å!


Jeeeerryboy! :)              Samarbetsvillig dam? Nja.

Idag vare upp och göra mig iordning för praktisk hantering eller nåt åt det hållet. Grönt kort-kurs på ARK iaf. Fick visa häst för hand.. Gick bra. ^^ Hade ju prov i det i ettan för samma lärare, bara att jag fick ha en ponny idag, Alexia, och då hade jag ju min älskade Willow. <3 Jag och Marie åkte och åt mat på select, träffa Madde i ridhuset, sen blev det prov! Hoppas verkligen jag klara det! Åkte och köpte bröd, sen hem, bytte tröja, åkte till stallet, tog in hästarna där och började göra iordning Picasso för ett hoppass nere på ARK. :) Jag fick värma upp och hoppa en oxer några gånger, sen tog Jeanette över. :) Ytterst taggad dam idag kan jag lova! Söthästen. :) tillbaka till stallet och gjorde klart PP för natten. :) Hem, duscha, åt och sen har jag mest slöat på soffan.. Somna visst till en sväng innan Beck började förut också! Haha.. Nu kollar jag på Criminal Minds och efter det blir det sängen kan jag lova!


I lördags innan jag träffa Kikki. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0