onsdag, 8 december 2010.

Måndagen blev det ut med hundar och tvätt, skulle åkt till stallet men jag orkade inte.. Typ sjuk. :/ Somna mellan 3 och fem, sen blev det mat å. Tåget kom inte, men tog med mig Stina ner till väntsalen och städade den. Tack för sällskapet. :) Beställde ringar från Style by Tyra också..

Tisdag, blev väckt halv tio av en från jobbet. Duschade, hade fått sms att Anders var hemma med hundarna, så roade mig med att sminka mig ett tag. Vit/rosa/gul/grön/blå och lila ögonskugga blev de. :o Hämta Jossan, åkte till Verken och bytte bil, åkte och släppte ut Ossi, åkte och besiktade Ojen. Gick igenom, finally! :D:D:D Blev en promenad med Ossi, och efter det mötte vi upp Kikki på stan, blev dock inget inköpt.. :) Fick mitt schabrak som jag köpte av Camilla. :) Åt mat, Hellberg kika förbi och sen drog han och älskling till Age. Jag åkte ner och jobba, allt bara krångla, fick damp. ;o Jobbade bort all ilska och slutade i rätt tid. :) Hälsa på Jessi en sväng, och åkte hem och la mig. Vred mig ett bra tag innan jag somnade dock.. :/


Ring, 69:- på StylebyTyra.se :)

Idag skulle jag upp vid sju, vakna av att Stina ringde tjugo över. (a) Kikki skulle hämta mig halv åtta... Men hon behövde skjutsa sin pappa till jobbet först, så hon var här kvart i, och då hade jag faktiskt (tillochmed, omg) stått och väntat några min. Sen blev det tur till Oslo och några stopp längs vägen. Var på Lilleström Häst&Hund och köpte ett Kingsland pannband, och Kikki köpte ett hönät också! Sen blev det bort till Tveita (or something like that?) och Jeanettes gamla jobb. Hängde faktiskt med på det mesta alla norskar sa, är nöjd! :) Blev mat efter det och sen ett stopp på stallet där Picasso stod innan Jeanette och hon flyttade till Arvika. :) Sen hemåt! Köpte med choklad och Julebrus. <3 Kom hem, hade fått paketet från Style by Tyra och från HM! Ena ringen var dock trasig så har mailat bild på hur den såg ut. :/ Men den andra var fin! :) Stövlarna var sjukt obekväma men dom är snygga så det gör inget. :'D Åt mat, åkte och tränade Core med Christine, vilket avslutades med att jag har sjukt ont i nacken pga att jag är sämst på att göra situps! :D Hamnat i soffan, nu äre Grannfejden + att Larsen kikat in på kaffe. :) Blir Maria Wern eller vad hon heter. ^^
(Har inte orkat tagit kort på stövlarna än..)


Halsband som jag köpte i mammas affär för ett tag sen, ganska stort i tenn. :)


Örhänge från JC, dock har jag tappat det ena..
Köpte både när jag och Marri var på stan för ett tag sen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0