tisdag, 31 augusti 2010.

Dålig update, men men..
Har ridit, jobbat, chillat, klippt mig, Picasso har tappat en sko, utgång i lördags, segdag i söndags, jobb och tvätt igår.. Och lite så. Det är det som hänt senaste veckan alltså.

Idag är första tisdagen på typ 2 år som jag inte jobbar fast jag ska. Nackspärr är inte det smidigaste jag vet och humöret har inte varit det bästa idag. Älskling jobbar eftermiddag vilket gör att jag är själv. Juicen är slut och godiset är slut, suger. En dusch gjorde iaf nacken lite bättre, sitter med ärtkudden nu. Jessi hälsa på i en halvtimme också. :)
Hjärtat ska få skor imorn iaf, det är bra. :) Jag hoppas verkligen att min nacke är bättre tills dess dock!

Men, nu vet ni iaf.
Känner inte att det är sådär skitkul att uppdatera när nästan ingen läser ändå. :( Meen, för min egen skull gör jag nog det! :D










Lördagens outfit. :)
Nytt linne från New Yorker, ny kjol från Gina.
Köpte på Nordby. :)
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0