tisdag, 3 augusti 2010.

Lääängesen jag bloggade nu, fick lite gnäll från en viss Jeanette angående det igår! ;D Så nu uppdaterar jag faktiskt! :) Duktig jag!


Kastor och Picasso. :)

Började dagen med att dra mig i typ 40-45 minuter innan jag orkade mig upp! :D Hade lovat grannen att skjutsa honom till jobbet, men först fick han följa med till bilskroten för att köpa en bältesgrej, eftersom mitt ena slutat funka! Meen, det hade dom inte, men grannen kom fram till jobbet i tid och jag åkte till nästa skrot. Fick hjälp av en grabb som sprang runt bland alla bilarna och letade efter en sån där jävla bältesgrej. Slutade med att han tyckte jag skulle komma och hämta den senare eftersom det skulle ta ett tag att få loss en sån. :) Åkte till stallet, tog in finaste Picasso (och gav henne och Kastor morötter!), gjorde iordning och red ner till ARK för en lektion för Jeanette! :) Inte världens mest samarbetsvilliga häst dock, men gick nog rätt bra ändå! Såg nog bättre ut än det kändes. :) Får bli mer kort nån dag när det blir utomhus istället för i ridhuset. :)
Krånglade med några bensinstationer innan jag hämtade Putt, handlade mjölk och hämtade ut ett paket med två Osis+ som jag beställde för nån dag sen! Happyface på paketet. :)
Duschade och åt, gjorde mig iordning, sa hej till älskling som kom hem från jobbet, sen tog jag och Putt bilen till skroten för att hämta bältesgrejen! :) Sen vidare till Gullsbyn för att hälsa på Madde! Riktigt trevligt! Blev med upp och sa hej till Deli också, och Charad! Charad var min favo när han stod som foderhäst på ARK för mååånga år sen, var kul att se honom igen! :)
Kom hem och åt mat, kollade på Sherlock Holmes, filmen tog slut och nu kollar jag på SATC! :'D
Och imorn, ska jag vara med min älskade barndomsvän Cissi. :)


Kan säga att jag är sleten efter lektionen idag, hoppas på att de går bättre&lättare nästa gång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0