tisdag, 24 augusti 2010.

Lön imorn! Yaay! :D
Igår somna jag på soffan, vakna halv fem, la mig i sängen och somna strax efter att älskling gick upp. Dagen börja med att ta bort gårdagens smink och käka yoghurt, sen åkte jag och gjorde ett tappert försök att gå med hundarna! Gick sådär, ena fåret ville direkt in. Regnstrejk! ^^ Åkte till Sillen, åkte tillbaka till hundarna efter typ en timme där, fick med ena fåret ut då. :P Åkte och handla, Sillen handlade också, sen hem, diska, sen en sväng till Jössefors, handla lite jag missade att köpa, skjutsa hem Sillen, åkte hem och lagade köttfärssås. Ätit, kollat på teve och nu ska jag snart ner och jobba... Känner mig inte så pepp över de kan jag ju säga! Tråkigt väder å.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0