tisdag, 10 augusti 2010.

Orkade röva mig upp vid tolv idag, hehehehe.. Åt mat och duschade, åkte till stallet och passade en söt liten Skruttis medan Jeanette red. :) Greja lite med släpet när vi kom tillbaka..
Åkte ner och sa hej till Alex, åkte till mamma dit älskling också kom efter en stund. Gjorde rent och flyttade hennes dator, drack kaffe. Jag åkte hem och diskade, älsk handlade innan han kom hem. Lagade mat och åt, slöa på soffan och åkte och jobbade. :) Fick besök av Jessi&co en sväng å. :)
Köpte två cheeseburgare på donken innan jag åkte hem å, sen åkte jag bakom Martina hem, så stanna och prata med henne ett tag å. :) Höjde humöret på mig iaf! :) Nu sitter jag i min älskade soffa och har druckit ett glas oboy, och pratar med Marri på msn.

Imorn ska jag passa Skruttis, ta en sväng på stan, hälsa på min kära syster som fyller år och färga håret på Jeanette. :) Låter som en trevligt dag, uppdate kommer imorn! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0