söndag, 8 augusti 2010.

Lördagen har jag inte mycket att säga om, svårt att ta mig upp ur sängen, jobbade mellan 11-22, kom hem och fick päronhalvor av älsk, sen lagade han lite mat till mig. :)
Hittade dock vad som var fel på min bil, alldeles själv tillochmed! Men älskling kom och räddade mig när jag slutade. :)


Däcket var plaaaaaaatt! (a) (Orkade verkligen inte leta upp sladden till mobilen, tog faktiskt ett kort åt er!)

Idag har jag agerat barnvakt, mestadels åt Skruttis, men lånade Matilda en sväng också! :D Hem, bytte om, åkte till älgå och fick mat och paj. Efterlängtad paj!! Köpte hårfärg, färgade håret på Sunniva, sen färgade hon det på mig medans vi och gubbarna kollade på Pirates of the Caribbean (stavning?), Död mans kista. Blev mörkare än jag hade tänkt men tror nog det blir bra också! :) Bara jag vänjer mig!

Imorn blire tvätta och rida lektion på Picasso, ser fram emot det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0