söndag, 15 augusti 2010.

Bah, kass uppdatering på grund av alldeles för mycket att göra :)

Torsdag; spenderades mestadels med Jeanette och Skruttis, köpte en ögonskuggspalett från IsaDora! 49:- me happy. Umgicks med älskling och var och jobbade. 5vagnars, yay!
Fredag: Sillen var här en sväng, jag agerade slav åt Jeanette under tävlingen på ARK. Det regnade som FAN. Vilket resulterade i att hela gräsmattan + infart i Jössefors blev översvämmat, mamma blev instängd med översvämningar åt båda håll och vi sket i att äta kakor och dricka kaffe.. Trodde vi! Emelie och Dan kom, sen kom även mamma och putt. Så lite födelsedagsfirade av älskling blev det ändå. :) Åkte till Älgå och tömde båten på vatten, satt i Jössefors fram tills strömmen kom tillbaka där. + Att jag fick ett par gummistövlar! :D
Lördag: Älsklings 20års dag. <3 Grattis bös. :) Gjorde mig iordning, försökte köpa syrsor till Jeanettes ödlor, gick sådär. Hämtade Atli, åkte hem, köpte syrsor åt Jeanettes ödlor, åkte dit med dom, åkte till Karlstad på dragracing och utställning. Fast, vi var på Bergvik en kort stund först. :) Putt var superduktig och betedde sig faktiskt som en vanlig liten hund! :) Så duktig så! Mycke fina bilar! Åkte hem, försökte göra mig iordning, lyckades inte, åkte hem med Putt och vidare till Jössefors. Jag åkte till Sillen och gjorde mig iordning, älsk och Alex drog till Anders. :) Jag och Sillen tog oss också dit efter ett tag. Firade älskling där, grillade lite, sen kom Kikki och drog med mig och Sillen till Bryggan. :) Sen hem och sova!

Idaag, slöat, ätit i Älgå, ridit en lite febrig och nästan-tappad-sko-häst, nämligen Banjo. Tittat till finaste tjejen också, hon såg ut att ha det bra. Fina hästen. :) Annars ätit pizza med Kikki, och köpte med en till älskling. :) Nu sover han och jag funderar på att följa hans exempel!

Sen uppdatering men den kom iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0