onsdag, 4 augusti 2010.

Blogga två dagar på rad, inte dåligt för att vara mig inte! :)


Brumbrum, på väg till stugan!

Började dagen, tro det eller ej, med att diska! Fyllde diskstället och tog en dusch. Stekte kantareller/gjorde mig iordning, hämtade Putt och åkte till Cissi. :) Satt där och tjöta bra länge medans hon gjorde sig iordning, och jag snattade hennes plattång ett tag. Jag vill också ha en sån! :o Åkte in t stan en sväng, sen såg jag att klockan sprungit ifrån mig så vi åkte tillbaka till Jössefors. Hittade en Larsen och en Sunniva på en veranda också, så jag sa hej. :) Sen vidare till Jössefors för att åka till Älgå! Grillat och strips var på menyn idag, massa gott! Hallon, glass och kaffe till efterrätt. Jag envisades med hallonen så jag fick plocka, det var jobbigt! ^^
Älskling och hans käre far fixade mitt bälte, så nu är både jag och bilen glada igen! Tack! :'D
Åkte hem med Putt, prata några ord med mamma, hem, bytte om och ner till station för att städa väntsal. Bärde in grejer som kommit också. :) Hem, utsliten, både jag och älsk lyckades somna på sängen vid nio, vaknade vid tjugo i tio och jag satte mig här istället, älskling sover igen. :)
Tänkte kolla på SATC och sova sen! :)





Over and out, hörs imorn! ;D














(enda kortet jag såg någorlunda normal ut på! ^^)

Kommentarer
Postat av: Anonym

I was here :)

Så någon läser faktisk :p

2010-08-04 @ 22:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0