måndag, 9 augusti 2010.

Började dagen med disk, tvätt och sen tog jag en liten paus och åkte till stallet och ner till ARK för en ridlektion. Kan inte påstå att jag tyckte det gick sådära jättebra, men det beror ju på vad man jämför med... Som Jeanette säger, ett dåligt ridpass idag var ett riktigt bra för ett halvår sen. Så det har ju gått framåt iaf. Men som sagt, tyckte inte jag fick nån ordning på nåt alls idag, men det såg visst bättre ut än vad det kändes, tur det då iaf. :) Red med sporrar för (nääästan) första gången i mitt liv också. :P Måste lära mig att inte låta tårna peka ut! :P
Blev visst lite sleten av ridpasset idag å, skapligt tankspridd efteråt! :P Daniel var med och tog lite kort å, men smidig som jag är hade jag visst inge batteri i kameran, så blev bara 5 kort. ^^
Hem, duscha, fixa mer tvätt, sen kom Cissi hit. :) Hämta ut mitt paket på Nöjesbutiken, världens längsta kö! :P Åkte till pappa och Marie och fick oss kaffe. Pappa fyller år idag. :) Fast han vann inget på lotterna han fick av mig, lite trist! :(
Åkte och handla, Cissi gick t Alex, jag åkte hem till min fina älskling och lagade (en faktiskt) skitgod kycklinggryta. :) Finns kvar lite som jag ska äta imorn. ^^
Tog de lugnt och åt mat, sen åkte jag ner till station för att jobba. Kom in ett x40 så var hemma vid tolv, var även och fyllde på luft i däcken på bilen. :) Nu kollar jag på Criminal Minds!


Pga att jag ser ut som en mupp, och Picasso ser ut som en älg, så blir det bara en av fem bilder som kommer upp här, dom andra behåller jag för mig själv! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0