måndag, 23 augusti 2010.

Lördagen bestod av bilåkning. :) Arvika - Strömstad, genom Norge. (Norge är faktiskt riktigt fint! Satt mestadels och kollade landskapet. :) Väl framme i Strömstad bestämdes det att vi skulle åka till Nordby köpcenter. Im in love! :) Köpte en svart kjol, ett korallfärgat linne och ett röd/svart-mönstrat linne. Jag är nöjd! :) Godis också! Blev vidare hem till Anton där vi spelade sällskapspel, fotade Gulan, jag och älsk fick en ny kompis och så vidare. :) Vår nya kompis var en söt vovve! :'D
Sov som en stock och vaknade av ösregn på söndagmorgon. Käka och gjorde oss i ordning, spela Yatzy, jag kom tvåa! :D Åkte in till Strömstad och åt pizza, provkörde Gulan och åkte till Nordby igen. Och då köpte jag mig en ny BH. ^^ När klockan var 18 kom vi på att det kanske var dags att dra sig hemåt.. Stannade innan vi åkte in i Sverige igen och köpte Villa. Happyface! :'D
Stanna på kaffe i Jössefors, sen hem och packade upp och sov. :)

Idag har jag tvättat, varit ute med vovvarna, varit på stan med Sillen, ätit mat i Jössefors och nu på kvällen har Alex, Sillen och Larsen hälsat på oss. :) Blev vattenpipa och striing. Nu har jag kollat på slutet av NCIS och nu kollar jag på Criminal Minds! :)

Say it if it's worth saving me, fastnade för den texten för längesen..
Lyssnade igenom en gammal skiva häromdagen, hade totalt glömt bort den låten.
Savin' me - Nickelback.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0