fredag, 6 augusti 2010.

Sitter med fönstret öppet och lyssnar på Rosenström som spelar nere på hamnfestivalen, mys! :) Håller på att värma pasta å! :P Hungrig!

Haft en riktigt trevligt dag, trots att jag var ute i spöregn! ;) Börja med att jag skjutsa grannen/åkte till Jeanette vid tio, satt där och stre, sen åkte vi upp t Gunnarskog för att hon skulle pröva rida en söt liten ponny! :) Började spöregna efter ett tag, dvs jag blev skapligt blöt! :P Åkte tillbaka till stan, hämtade Cissi i Dottevik och snattade med henne hem en sväng så jag fick byta om. Åkte till Jössefors så hon fick hämta kläder&så. :) Sen tillbaka till stan och hälsade på Alex när han jobbade, handlade och var på bolaget också. Cissi fick bli med hem, där var Larsen och älsk också. :) Jag ställde mig och lagade kycklinggryta (jag är duktig!!) och tog en dusch. Sen kom även Age. :) Åt mat, gjorde mig iordning. Tog med Cissi och hämta Alex och skjutsa hem dom, hämtade dom andra och skjutsa dom till Dan&Emelie. Själv åkte jag en sväng till till Jeanette och Skruttis. :) Var där ett tag, sen till Dan&Emelie igen och sen fick jag leka taxi till stan. Satt hemma en stund, så ringde Cissi så jag åkte och var med dom. Sen kom det Kils-folk dit, som jag också fick vara taxi åt när jag skulle hem. :P Och just när jag låst bilen hemma får jag frågan om att vara taxi till Jössefors. Nu är jag äntligen hemma och nu äter jag pasta! :D
Mycket trevligt dag, me like! :)

I torsdagskväll jobbade jag, därav att jag inte orkade blogga! :P

Funderar även på att köpa en ny mobil, en LG GT540 Optimus, rosa! :) Men vi får se..
Bilen har börjat krångla å? :/ Hoppas de inte är nåt större fel..


Satt och väntade på älskling, Age och Larsen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0