torsdag, 8 april 2010.

Onsdagen gick åt till att sova alldeles för länge, passa en liten söt Elias och en tur till Challa där det inhandlades mjukisbrallor och skor! Mintgröna Kawasaki! :D Och godis såklart.. (a)
Blev en kaffekopp i Jössefors på vägen hem också.. :) Försökte kolla på teve, men kanalerna försvann ju.. Men som tur var kom dom tillbaka tills NCIS! :D Försökte sova vid tolv men det slutade med att jag sov ungefär vid två, så fem timmars sömn har det blivit i natt! :/
Var i stallet till tjugo över sju imorse, tog ut hästarna&så, blev med ner t ARK och passade Elias och byggde hinder. :) Picasso verkade tycka det var sjukt roligt att hoppa! Blev tillbaka upp t stallet och fixade det sista.
Nu har jag ätit frukost + lunch och lite godis, och om en timme ska jag och kika på Spök! :) Är lite nervös, haha. ^^

Mene, skriver senare om jag hinner, ska sova, t travet, äta och jobba idag också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0