tisdag, 20 april 2010.

Måndag:
Igår mådde jag hemskt! Knarkade Ibumetin hela dagen, feber och illamående, inte kul! Spenderade x antal timmar i stallet, riktigt trevligt. :) Sandra kikade förbi med Eroz, så jag hämtade Kastor i hagen och gick en promenad. Och hjälp vad Picasso undrade när det inte var henne jag skulle hämta! :P Passade Elias en sväng, var med Kikki till vetrinärsstationen och lite annat, satt och dröla en sväng också. :) riktigt mysigt! Dock aningen för kallt. :(
Hade tvättid igår också, vilken skräll att jag hade det på en måndag? Njaae.. Hade ingen matlust alls, trots att älsk gjort god köttfärssås när han kommit hem. :( Men åt upp allt till slut ändå.. Hade en liten svart prick på besök också, Pepsi. :) Sen blev det jobb, och tåget var helt jävla felvänt! Började med första-klassen, vilket kändes helt fel. Allt blev i fel ordning och det snurrade över att allt var så fel! Gick runt och var skiträdd också, haha. Tyckte jag såg "den förste Jolin", från Isfolket, bakom mig hela tiden, var fan skiträdd. Men Ava räddade mig. :) Somnade direkt jag kom hem!
Började för övrigt dagen med att få hittelön på 100:- för kalendern jag hitta på tåget i fredas, me like! Välbehövliga pengar! :)

Tisdag:
Telefonen väckte mig vid tjugo över ett, DHL som sa att jobbet får grejer imorn, så jag får pallra mig dit och skriva på papper och grejer. :) Skönt att få sova iaf, vaknade mycket piggare och friskare än igår! Vilket var väldigt trevligt! Satt och kollade på teve/föreberedde middag/handlade fram till kvart i fem, då hämtade Kikki mig och vi åkte till stallet. :) Vänta tills Jeanette kom och lastade på Jerry, tog en sväng ner till vetrinärsstation och Jerry fick vaccinspruta, tillbaka till stallet, sen hem, åt (Potatis, lax och sås, mycket gott! Lyxade till det med en tomat också!), dröla, åt glass, åkte och jobbade... Meeen, tåget var 50 min sent så jag åkte och köpte godis medans jag väntade. :)
Fastna i telefon med Cissi som fick underhålla mig en sväng när jag kände mig ensam, vilket resulterade i att jag inte satte mig i bilen förrän halv tre! :) Åkte hem, sa godnatt till bilen och gick in. Nu har jag ätit en macka, kikat runt på lite bloggar + facebook och skrivit här. Kan meddela att klockan är tjugo över tre och jag funderar på att börja på den 28 boken av Isfolket! :)

Kommentarer
Postat av: Ava

jag fixar biffen när du är rädd alltså!

2010-05-05 @ 03:29:52
URL: http://baraava.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0