tisdag, 13 april 2010.

Såpass lång kärleksförklarning som min bil fick nyss har han nog aldrig fått! Avslutade förklarningen med ett godnatt! :) Och nej, jag är inte störd, (inte väldigt iaf) men det blir lite ensamt att jobba ibland!

Igår blev jag väckt av jobbet, fick hoppa in igår = PENGAR! Åkte iväg och gick med hundarna, sen blev det stallet ett bra jävla tag. Camilla bjöd på kaffe och tårta i solväggen uppe vid stallet.. :) Konstaterades att Picasso fortfarande är typ halt, inge bra. :( Träffade även på min kära syster som var i huset och städade.. :)
Annars blev det inte mycket mer innan jobbet, jo, var nere och sökte jobb, men annars inte mer än mat och teve..

Idag kom det tjommar och grejade med ventilationen efter nio nån gång, vilket har resulterat i att jag varit sjukt trött heeeeeeeela dagen, sömn <3. Varit ute med hundarna, ätit, kollat på teve, halvsovit, varit i Jössefors och kollade på teve medans älskling bytte däck på 940'n, vi ska ha den till Karlstad imorn, sen hem, slappa i en kvart och sen jobbet. Piggnade till medan jag väntade på tåget, det var ju helt okej måste jag säga! Hade sällskap av nån fylletant i typ en timme, hon stod och skrek/sjöng/pratade med sig själv på perrongen, hörde henne ända in på tåget. :) Hon hade inte lyckats ta sig nånstans förrän jag slutade heller, då skjutsade taxi henne nånstans, vilket jag tyckte var bra. Hon var lite halvskum.

Imorn blir det som sagt Karlstad en sväng, Biltema och IKEA, ska försöka charma till mig Hööks också. :) Nya bromsbelägg (eller nåt sånt?) till Boran, och mat på IKEA. Nya speglar på IKEA också.. :) Annars hade jag tänkt hålla tummarna för att Picasso är bättre imorn, och så ska jag ge ponnisarna mat och ta in hästarna. :)
Blir nog en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0