söndag, 18 april 2010.

Idag har jag och världens finaste Jens varit tillsammans i 1½ år, helt otroligt att han står ut med mig! <3 Älskar dig!

Torsdagen bestod av en promenix med hundarna, travskolan och pizza. :)
Fredag bestod även den av en promenix med hundarna, men var i Jössefors, sen och jobbade. :)


Glad att snön försvunnit! Fryser bara jag kollar på bilden. :O

Gårdagen var fullspäckad, drogs upp vid elva, duscha och fixa, hämtade Dan i Jössefors, köpte en parfym i födelsedagspresent till älsklings mamma som fyllde år, travskolan mellan 2 och 4, hem och fräschade upp mig, hämta dom andra tre och åkte ut till Älgå för att få grillat kött, korv, champinjoner, körsbärstomater, bröd, sallad, pommes frites, potatissallad osv! Riktigt jävla gott var det i varje fall! :D Tårta och kaffe till efterrätt! :)
Åkte in t stan, jag bytte om och åkte och tog in hästarna och nattade dom. Hem och dröla lite, sen hämtade jag Kikkis bil och hamnade som chaufför resten av kvällen. :) Kom i säng vid fyra och upp halv nio imorse! Jag var skapligt trött kan jag lova!
Drog på mig lite smink, åkte till stallet, där vi lastade på Deli och åkte till Eda för distanstävling. :) Så, jag har varit ute mellan halv tio och fyra idag typ, det känns! Vädret var typ sol, snö, blåst, sol, molnigt, sol, sol och snö, blåsigt, sol osv. Drygt väder, sjukt kallt ute. Men men, sånt får man stå ut med! :)
Läste och somna en sväng när jag kom hem, älskling väckte mig när maten var klar, sen dess har vi handlat och kikat på teve, - Wallander idag. :)

Imorn blire till nån advokatfirma och lämna en kalender jag hitta på tåget, sen antagligen att passa lilla Skruttis? :) Annars så har vi bara tvättid! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0