onsdag, 28 april 2010.

Onsdag:
Fick sova 5 timmar inatt iaf! Hoppade in i duschen vid halv tio, 17 minuter över gick jag in på City för att fika med Emma.. :) För min del blev det baguette med skagenröra och en Pago. Hade två mycket trevliga timmar! :D Åkte och gick ut med Scilla och Mitcho, - i regnet! :( Åkte och hämtade Atli, kikade lite i stan, hem, läste lite, en sväng till Erikshjälpen. Där hittade jag en Isfolketbok, nummer 3 (jag har 1,2 och 47) och jag var överlycklig fram tills jag kom på att den var på norska.. Hittade inget där så åkte hem och fortsatte läsa istället, vid tjugo över fyra åkte jag hem med Putt och åkte till stallet för att ge mig ut på en regning tur med Picasso. Tyckte det gick riktigt bra idag, så jag är nöjd! :D Åkte blöt som fan från stallet till travet för ett möte. Vi var fyra pers, pratade lite, åt lite muffins, drack lite kaffe och fortsatte prata.. Sen har jag ätit/läst/kollat på teve. Nu äre NCIS, men det är ett avsnitt jag redan sett! :(

Imorn blire ut med hundarna, dressyrpass med Picasso, slappa som fan och sen blire jobb.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0