onsdag, 21 april 2010.

Onsdag:
Mjaani, jag somnade vid 6 imorse, älskling hade gått upp och duschat iaf! :) Upptäckte när jag hade läst ett tag att det blivit jävligt ljust ute, så jag kollade på klockan; 05.22! Bra där! Men hoppade iaf i säng då. :)
Annars har jag bärt in grejer på jobbet, passat en liten Skruttis som gick mig på nerverna en sväng, tur han är söt! :) Kollat när Jeanette red, dröla lite i stallet, hem och fixa lite, hämta älskling och Emelie vid tåget och så blev det mat i Jössefors. Sen kom Kikki och hämtade mig (och Emelie) för hon ville inte åka till stallet själv. :P Så jag blev med och tog in dom, sen blev jag med hem till henne och färgade hennes hår. :) Blev fint tycker ja!

Ska läsa ut boken nu, imorn blire att ta ut hästarna och träffa Andrea en sväng. :) Annars blire jobb på kvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0