onsdag, 14 april 2010.


Ett år sen typ. :)

Blev upptjatad strax efter nio, och vid halv elva var vi ute med hundarna och efter det åkte vi till Karlstad. :) Första stoppet var Biltema, blev fälgfärg till mig, tvättsvampar och bromsgrejer till älskling. :) Var inne och kikade på Elgiganten en sväng också, kom fram till att jag kanske är lite sugen på ny telefon, hade nog trivts med den samsungen älskling hade förut.. Kom ut därifrån med en varsin glass, Nogger. <3
Tog en sväng till Hööks, prövade en jacka.. :) Och efter en sväng på Hööks drog vi varvet på IKEA, rätt lite med folk, och lika god mat som alltid! :D Kom därifrån med speglar som älsk ska gravera på sen, men det var faktiskt allt vi köpte där.. :) Körde fel, hamna i snutkontroll, körde fel, hamnade till slut rätt, vilket var ÖB i Edsvalla.. :) Ett a4-block, disksvampar, en dricka och tejp! Hittade en outlet i huset brevid där jag köpte mig ett vitt linne för 69 spänn. :)
Bytte till min bil och åkte ut t Jössefors sen. Jens grejade med bromsarna på Boran och jag tvättade Ojen! :D Han blev svart igen! :) Åt mat, drack kaffe och jag halvsov en sväng framför Vänner. :)
Var och lämnade ett däck till nån, gav travisarna mat, och var och tog in hästarna. :) Sen hem och åt kvällsmat och kollat på teve, vilket jag fortfarande gör! Snart börjar NCIS! :D:D

Får se vad det blir imorn.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0