lördag, 24 april 2010.

Torsdag:
Var som sagt och tog ut hästarna, gick skapligt smärtfritt tycker ja! :P Sen GICK jag ner till stan och drog nåt varv där med Andrea. :) Duscha och slappa när jag kom hem, mamma kom hit med Putt, åkte till Jössefors, sen åkte jag till jobbet. Även jobbet var rätt smärtfritt, förutom att jag lyckades trampa snett med högerfoten vilket resulterade i att jag tog emot mig med vänsterknät = aj i knät. :P Meen, det börjar gå över nu. :)

Fredag:
Blev väckt av en viss Jeanette när klockan var halv två (hehehehehe...), jag hade seriöst inte vaknat av nånting.. Hämtade älskling på stationen, åkte till stallet och passade en liten Skruttis medan Jeanette red nere på ARK. :) Hem, mat, Jössefors och slappade med massa godis, åkte för att jobba.. Kom ner och såg att tåget var ersatt av buss = jag åkte hem och duschade, sen till OK för att köpa en lampa, och vidare till Jössefors där jag möttes av två förvånade ansikten. :D Kollade på film och åt pizza, mycket trevligt. :)


Pappas bil. :)

Lördag (idag):
Upp före sju, stallet strax före halv åtta. Jeanette&Elias, Camilla&Matilda och jag tog bil + släp med Picasso och åkte till Trossnäs. Händelserik liten tur måste jag säga. Började med att vi körde fel, sen var det en bom som vi fick vänta på att en gubbe skulle öppna, efter det var Audin totalt död, fick hjälp av gubben att starta, bilen hackade som fan + låt som ett mongo. Lastade iaf av hästen/värmde upp/fixade. Jeanette red terrängträning, tränaren verkade skitbra! Både jag och Camilla blev jävligt sugna! :) Tyckte iaf det gick skitbra för dom, speciellt på slutet! J&P hade ju trots allt haft uppehåll i typ två år! :P Tog massa kort&så. :) Hemvägen gick fint, åkte direkt från stallet till travet. Gick att bra där med, vädret var på min sida hela dagen! :) Älskling hämtade mig och vi åkte och kikade på loppisen på Dotteviksskolan, hittade inget annat än två Kittyböcker i fint skick.. Hem, dröla, hem till Emelie och Dan för att få mat, - tacogratäng! Mumma. :) Tog med mig älsk och tog in hästarna, åkte till pappa och kikade på nya bilen, sen har jag suttit hos Jeanette och ugglat. :) Ska snart ta och sova, har fet huvudvärk..

Imorn ska jag rida för första gången på snart tre veckor, YAAAY! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0