tappsko

Igår var det tisdag, jag var ute en sväng med Mitcho och Skilla, träffade även Gustaf och Hanna en sväng! Sen skulle jag ut till stallet och rida, trodde jag. Men så var inte fallet eftersom Kastor den fjanten hade tappat en sko! Så det blev en promenad med honom istället, han fick gå lös. Han var skitduktig. :) Saknade han nåt enormt uppe i Sundsvall, antagligen bara för att jag inte kunde åka och hälsa på han .. Men mjaja, ska till stallet sen med Christine, hon ska flytta dit Jerrys grejer. Han flyttar in i den fjärde boxen på fredag. :)

Ska snart iväg till Mitcho och Skilla och ta ut dom på en promenad, sen plåga mig igenom en svenskalektion. Har hur jävla ont i halsen som helst så borde ju stanna hemma under en filt hela dagen men.. Skitsamma. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0