sundsvall.

i torsdags, klockan 13.00, begav vi oss iväg i christoffers 940. :) resan upp kändes att gå jävligt snabbt, dock att vi var framme halv nio. hotellet var väl okej så sett, hade nog förväntat mig mer av det. frukosten var jävligt god iaf! ;D
lärde mig faktiskt ganska mycket på kurserna, och kursledarna var sjukt duktiga! fick de tristaste ämnena att bli intressanta. :)
linda och linette är dom enda jag saknar från helgen, trevliga tjejer det där!
resten... ska vi inte prata om, dom kan jag gnälla som fan över! ;)

hemresan var skapligt seg, 4 älgar och ett rådjur. var hemma vid tjugo i nio, kändes jävligt gött vill jag lova!

idag har jag varit och fikat en sväng med älskade carro, sen en sväng på stan. köpte lite nya underkläder, mascara, lösögonfransar och ett par strumpor också! ;D rätt najs. :) fick även ett par bruna stövlar av mamma, skitsnygga! tack mamma. :)
idag flyttade HG in här också! Hoppas han kommer trivas. :) Verkar så just nu, han ligger och sover och är tjock på sin pinne, riktigt söt! men han är läskig!!
jämt nu kollar jag på NCIS och jens gör matte, duktig pojk. :)

imorn funderar jag på att dra till stallet och rida kastor, älskling! ska även gå ut en sväng med mitcho och skilla. :)

Föresten, vilka läser? ;o








































Hans-Gustus, HG,
ny inneboende hemma hos mig och Jens! :)

Kommentarer
Postat av: Marri

jag läser. :O

2009-09-29 @ 17:51:08
URL: http://snoppmarri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0