höst < /3

Är verkligen höst ute nu, fyfan! :/
Jag gillar bara hösten när jag har fått köpt mig nya mysiga kläder, nya stövlar, vantar, mössor och halsdukar. Då kan hösten vara okej. Brukar alltid bli så deprimerad under hösten, förra året var det faktiskt inte så. Trivdes så jävla bra med allt just då, tyckte ju tillochmed att skolan var okej! Känns inte som att denna hösten är riktigt lika på topp, men ska klara av detta bra ändå! :D Livet brukar kännas så mycket bättre om man tänder lite ljus runt omkring sig (har blivit smittad av emelie och jens!!!) Menmen, har ju iaf Jääns och Kastor som ljuspunkter i höst. :)

Kom iaf hem från jobbet för en stund sen, är helt jävla slut! Fast har iofs varit sleten sen jag var och red förut.. :) åh, älskade häst. Kan inte släppa att jag är satans stolt! Och imornkväll blir det ridlektion, sista som blir innan jag ska till Sundsvall. Hoppas det går bra, och att han trivs med sadeln, för det gjorde jag!!

Skola en sväng imorn, lär få massa skäll. Men äh, orkar inte bry mig just nu..

Mjaja, ska snart krypa ner hos Jääns, som för övrigt är väldigt duktig på att prata i sömnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0