hello kitty.

Halloj. Har fått lite klagomål att jag uppdaterar dåligt, jag vet. Men jag trodde inte nån läste ^^

1. Min bil är hemma, dock fortfarande trasig.
2. Kastor är bäst.
3. Jag åker till sundsvall på torsdag, kommer hem på söndag.
4. Jag älskar Jens, 11 månader ihop. <3

Mene, sitter och pratar med Carrokråkan <3 har just gjort rent en av susanns gamla sadlar, ska få låna en av dom till kastor framöver. han behöver en ny.. spörs dock om denna passar, den var lite trång vid manken, men kan gå. :) ren är den iaf!
Var hemma från skolan idag, halsont deluxe (dricker lite te nu, hittade inte tet imorse!!! tur att jens hittar saker jag inte hittar), har börjat med en religionsgrej iaf, duktigt. Varit med Martina en sväng på stan :) Sen bråkat lite med mamma, fått reda på (via facebook ..... ) att jag fått ett nytt kusinbarn! en liten pojke! :) sen varit med älskling, varit hos susann och pratat lite med djuren och henne. ville bra gärna sno med mig rex hem faktiskt.. älskade hund.
sen till kastor och pröva sadel och ge dom mat. ska dit imorn och ta ut dom också. :) blir även en ridtur med sandra!

På torsdag blir det som sagt iväg till Sundsvall med Sandra och Christoffer. Ska faktiskt bli jävligt kul, bo på Scandic med allt betalat. Finns pool och grejer, skapligt najs! Travkurs, får hoppas nånting går in i skallen iaf! :) Jag och sandra hämtade för övrigt jacka och överdragsbyxor på gehås förut. Jag är kär i jackan! imorn blire dit för att kolla skor. :)

Well, dricka upp tet, kolla klart på filmen, sen sova! :D
Natti. :)


Älskade älskade häst, när jag nån gång har nog med pengar ska du bli min på riktigt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0