hanna <3

Hanna kom hit förut!! Underbart att umgås med henne igen!
Vi åt negerbollar (ja, jag får skriva så.) och rökte vattenpipa. :) Älskling var också med!

Var med Christine och hämtade Jerrys grejer förut, ställde in dom i hö-boxen i stallet. :) Efter det blev det hem en sväng, dänga älskling lite (H) sen blev de en sväng till El-Service och få ny såndära kolsyregrej till sodasteramern, sen till OK och köpa en doftgran, vattenmelon! Sen begav vi oss till Jössefors för att äta mat. :) Kom tillbaka till stan och sen kom som sagt Hanna hit! :D

Skapligt jävla ont i halsen. :(
Imorn blire en ridtur med Sandra, bara skritt med Kastorfjanten iaf, han borde inte bli halt av det.. Isåfall får jag väl gå då! ;) Efter det blir det till travskolan, inte träffat barnen (eller ponnierna) på två veckor! ;o Ska bli kul, hoppas bara vädret är okej. Ska tydligen snöa imöra?


Skrållan och Atli på promenad för ett tag sen. :)

Kommentarer
Postat av: Marri

Vatten melon är ju alltid slut när jag kollar. :O Ta inte mina wonderbaums. :O

2009-10-01 @ 11:22:57
URL: http://snoppmarri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0