duktiga duktiga kastor

jag älskar mina två prinsar över allt annat! (jens och kastor alltså ;)
åkte till stallet vid fem (efter en dag med typ bara tvätt på listan) efter en kvart lyckades jag få tag på hästskrället som bara sprang runt, lerhög var han en också. borstade och gjorde iordning, var borta vid banan 18.00 precis, och det var 18.00 jag skulle vara där! perry som fan.
kastor var helt underbart duktig, bara jag som måste få mer muskler och lära mig lite mer.. han börjar faktiskt bli duktig som bara den. :)
sadeln verkar ligga helt okej också, så det är najs! hoppas bara ingen annan jävla tjomme ska rida han när jag är borta i helgen..
sundsvall imorn som sagt, hoppas de blir kul, men är fan lite nervös! :) men men, nu blire sängen, kanske skriver innan jag åker imorn!
blir iaf ner på stan och köpa leggings först iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0