vindruvor.

Jag hade tänkt blogga igårkväll, men när jag ska logga in så har dom tagit bort inloggningsrutan... Dom skulle greja med nåt så man inte kunde logga in, drygt.

Igår började med att jag sov till kvart över elva, sjukt skönt!! Gjorde frukost, fixa lite med tvätten, sminka mig och försökte få ordning på mitt trollhår.. Sen gick jag och Alexandra ner på stan en sväng, köpte en sminkborste till mig själv, en parfym från Puma till älskling, som han fick som försenad ettårspresent, och jag köpte en stor rosa ros till mamma. :) Åt när jag kom hem, sen blev det stallet och en ridtur med Christine och Jerry. Red bort förbi vattnet, men där låg det en massa jävla träd, så vi fick hoppa av och gå med hästarna över. Kastor klampade på som vanligt, dock fastnade han det första han gjorde, så Christine fick hjälpa honom. :P På hemvägen skvätter Kastor för en hund i en trädgård, har nog aldrig skrattat så mycket åt en häst förut. Hade varit kul att ha kort på han just då faktiskt. :P
Kom hem, bytte om, sen åkte vi till Jössefors och hälsade på älsklings mamma som var hemma själv. :) Åt mat och lite sånt och sen åkte vi hem och kollade på Grannfejden och åt massa vindruvor! Sjukt dryg gubbe som var med igår, jag hade inte velat haft nånting att göra med honom kan jag ju säga! Without a trace började, kollade lite, hämtade tvätten, gjorde kladdkaka och väntade på att NCIS skulle börja. :) Smakade på kladdkakan, kollade klart på teven och läste ett kapitel Isfolket. :) Sen somna jag vääääldigt gott. :D
Vaknade innan klockan idag (duktig tjej!) och har lyckats äta frukost hittills iaf! Ska rida en tur med Christine sen, och ikväll blire jobba. Ska försöka göra lite skolarbete också... Får se hur det går! ;)

Kanske uppdaterar sen! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0