tääätt i näsan

Bah, får ingen luft. Jävla näsa. :o Vågar inte ta nässpray heller, får för mig att jag ska blöda näsblod då. ^^

Blev ingen ridtur förut, Picasso den kärringen vägrade gå att få tag på i hagen.. Ellerja, jag red från hagens öppning ner till längst ner i hagen förut. ^^ Kastor var duktig den lilla biten iaf. <3 Hittade Picassos lädergrimma när jag försökte få tag på kärringen också, så det var väl bra.. ^^
Var och jobbade på travskolan förut också, barnen är söta! Första gruppen fick köra hinderbana på baksidan, andra gruppen fick köra lite på banan, blev ju tvärmörkt ute! ;o Nästa vecka äre jag som ska bestämma vad dom ska göra, får väl sätta mig med det nån dag. ^^
Sitter och dricker vaniljte jämt nu, fryser som fan! :/ Ska nog snart sova.. Ska ju jobba imorn kväll....... Blää, försökt byta bort den dagen i två veckor, men fan heller att jag lyckats med..

Och du Marri, jag tror vattenmelon finns på OK nu, så du kan ju åka dit imorn. ^^



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0