stalljour.

Är helt jävla slut! Har ju stalljour på travet denna veckan, och ponnysarna tar all min energi.. Var nyss och gav dom hö, en timme för sent, för att jag somnade när jag kom hem därifrån förut. :P
Enda jag gjort idag är att mockat pch pysslat hos ponnisarna, sen hem, somna, dit och gav dom hö och nu sitter jag här. Ska snart laga mat.. Kycklingwook med nudlar. Väntar på att alex ska komma hit också. :)

I fredas gjorde jag inte så mycket innan jobbet, slappade och var och åt i Jössefors. Hade sån förjävlig träningsvärk efter Picasso. :P Jobbade, slutade vid ett, var helt slut..
Lördag, sov ungefär fem timmar, sen upp och släppa ut ponnisarna.. Sen travskola. Mat i Jössefors, kikade även på hockey där, jag började hockeymatchen med att somna, men vaknade efter en stund och då var jag pigg. :) Skjutsade älskling till Age, så åkte jag hem. Hade tänkt att spendera kvällen med juice och marabouchoklad,men så blev det inte! Hämtade Jessi och Jossan som skulle ut, så vi var här och stre en sväng. :) Skjutsade dom till Tiki och sen drog jag mig till Age jag också. Där vare full gång, möts av en dansande Anders och en dansande Jens. ^^ Älskling verkade haft väldigt kul igår iaf. :) Jag drog hem vid ett och la mig och sov..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0