picasso

Dagen började med att försäkringskassan ringde och väckte mig, dampade om bostadsbidraget typ.
Gjorde lite ärenden på stan, sen fixa jag och älskling lite mat. :) Efter vi ätit åkte jag till stallet för att fixa med Picasso. Jeanette hade redan tagit in henne så det var bara att borsta och sadla, sen åkte vi iväg till ridhuset. Red en lektion, jag blev genomsvett och hästen blev lite svett. Kändes som att det gick rätt bra ändå! Hon gick fint för att vara andra gången jag rider henne, jag är riktigt nöjd! :)

Tillbaka till stallet sen för att ta ut henne i hagen igen, sen hem och duscha.

Paloma Picasso. :)


Travbanan blev nästa stopp. Fick massa komplimanger av barnen för min nya hårfärg! Blidde massa glad. :) Första gruppen fick testa köra i sulky med Limit ett varsitt varv på islandsbanan, och den andra gruppen fick testas köra Pontus med sulkyn på travbanan.
När det var slut åkte jag och stre lite med Alexandra. :) Sen hem till mat och ett avsnitt med lyxfällan! Helt sjukt hur man kan spendera 11 000 på mat i månaden?! På fyra pers.. Sen blev det Nöjespokalen, riktigt kul program tycker jag! Marri och Christoffer kom och höll mig sällskap ett tag också! :D Dom fick hälsa på HG en sväng också. :) Nu sitter jag och väntar på att älskling ska komma hem, han är på praktiken. Kollar på NCIS på trean så länge. :) Äter choklad också. (a)

Imorn vet jag inte riktigt vad det blir, rida, hälsa på i Jössefors och jobba antar jag.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0