mat och äppelkaka. :)

kom hem från gunnarskog för en timme sen, varit och ätit mat hos annica och david. :) wook med fläskfile och ris, och till efterrätt äppelkaka! :D mums. kollade även på nya kenny starfighter. :) den var bra. ^^
nu sitter älskling och mumsar upp mina chips som jag köpte, gör mig inget alls, fick ju ont i magen ja. :(

var och red kastor på förmiddagen, red runt solvik + elljusbanan med christine och jerry. :) det var ganska najs! kastor reagerade som fan när han hörde speakern från provloppen på banan.. men han var duktig ändå! helt sjukt hur kär man kan vara i en häst. :) var på travbanan med lördagsgruppen förut också, tyckte dom var duktiga! hjälpte freja och hampus med limit. :) sen hem och duscha och sen en sväng till gunnarskog!
HG sov när vi kom hem, sötödla! <3

får se vad det blir imorn, kika på bytardagen på ark och bowla? eller nåt i den stilen. :) kanske en ridtur också, har dock satans ont i röven och träningsvärk överallt!! ^^ kan knappt röra mig.. haha.


Kastor och HG. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0