kastor <3

jag är totalt jävla kär i en häst!! (och i jens<3) han var så sjukt duktig idag på lektion, tyvärr inga bilder, min kamera är dampig. fick följe med kikki och jerry till banan förut, träffade madde i skogen också, utan häst. :P
började dagen med att ta ut hästarna, mockade, hem och byta om och äta frukost, sen till stallet och rida lektion och sånt, sen fixa de sista, sen hem och sova ett bra tag! :D mat, dusch och sen jössefors. :) nu kollar vi på simpsons! ska snart och jobba, känns inte så surt idag faktiskt! men lär väl bli senare. :P

igår var jag, sandra och kikki ute och red i 1½ timme, känns i röven idag!! :P hästarna stack lite men, inte så konstigt när alla tre var pigga som as. :) sen blev det travbanan en sväng, jag som bestämde vad dom skulle göra. :P gick igenom lite färger och sånt, och selningen igen. sen fick dom köra. sen vare fika, kladdkaksmuffins. dom verkade helt okej! :D

kanske skriver när jag kommer hem sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0