kal kastor. <3



Helt sjukt vad svårt jag hade att sova inatt!! Suger. Först och främst kunde jag inte somna, trots att jag var trött som bara den. Sen vaknar jag flera jävla gånger, och är vaken i flera timmar typ.. Somnade en timme innan jag skulle upp typ.. Åkte till stallet och tog ut hästarna, iaf Deli och Picasso, eftersom Christine skulle komma vid nio så vi skulle rida. :) Mockade Delis box, sen kom Kikki. Så vi gjorde iordning hästarna och red iväg, blev över till Solvik. :) Hoppade över träden i Nilsson-skogen och sen hälsade vi på hos Kikkis mormor, och sen hemma hos henne. Mötte 11 ridskolehästar på elljusbanan när vi skulle hem, Jerry tyckte att dom var sjukt läskiga. :P Jag gick sista biten tillbaka till stallet, Kastor var stressig, och jag ville inte riskera att bli påkörd när vi skulle över vägen, eftersom han har lite svårt att stå still. ^^
Tog ut hästarna igen och så fortsatte jag med mockandet, Picassos box var bara att tömma.. Och fylla på nytt spån. Var hemma igen till typ halv tolv-tolv, åt en macka och drack saft. Efter det kröp jag ner under två täcken och tvärsomnade, vaknade av att Felicia, som går i sena torsdagsgruppen på Travskolan ringde, hon undrade om hon kunde ta med en kompis. ^^ Sen somnade jag om och vaknade av att älskling ringde, jag gnällde om pizza och det fick jag. :D
Åt, sen åkte vi och kollade på huset. Dock att ekonomin förstörde min dröm att bo där. :( Hyran var inte alls hög, men det gick åt skogen ändå.. Dock att mamma bestämde sig för att flytta in, så får väl agera flytthjälp inom tre månader. :) Sen får vi se vad som blir med huset..
Var på travskolan, på första gruppen var dom bara två pers, Julia och Julia! :) Fick rida barbacka på Zeb och Limit, dom verkade tycka det var kul. Jag och Christoffer longerade Filippa och Glimt. Filippa var riktigt duktig! Tog galoppen till slut också,. :) Andra gruppen vare bara en borta, och plus Felicias kompis. :) Dom fick också rida barbacka, verkade tycka det var kul..
Gick in på konsum innan jag åkte hem, godis! <3 Myste med älskling en sväng innan det började nåt bra på teve. Nöjespokalen! :D Nu sitter jag och kollar på NCIS, men det är paus!
Upp tidigt imorn för att ta ut hästarna, sen blire hem och sova några timmar till!



Föresten, fick reda på en som läste bloggen iaf! :)
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0