bowling

Och gissa vem som vann första omgången i bowlingen? ;D Jo, JAG!! :D Sen började banorna krångla, så det var enda riktiga serien.. :)
Efter bowlingen blev det en ridtur med Sandra och Deli! Mycket trevligt, Kastor skötte sig jävligt bra! Gjorde tillochmed skänkelvikningar när jag bad honom, duktig hästis. <3 Ska försöka ta mig ut och rida honom imorn också.. Får se hur tiden räcker till. :)
Åkte till Jössefors och åt mat och sånt efter jag varit i stallet, korv stroganoff och ris! Kaffe och Ballerina Choco som efterrätt, mums. :) Blev film för min del när vi kom hem, älskling spelade. Kollade på Evan den allsmäktige, rätt bra måste jag säga! Kollar på Frequency - farlig frekvens, skitbra! Spännande som fan iaf, haha.
Blir nog snart sängen, natti. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0