ballerina x2

Såg att jag oftast har fyra läsare om dagen, vilka är ni? :O

Började dagen med att åka till Dottevik med mamma, hittade en besticklåda, eller vad det heter och en vit lång skjorta för 25 kronor, haft den idag, den är fan underbar! Sen blev det iaf hem för att byta om till ridkläder, åkte till Kocki och köpte en grillad special, sen stallet. Hämtade Picasso i hagen, hon blev mutad med tre äpplen och en morot, men hon följde snällt med till stallet iaf! ;D Fixa iordning henne, Jeanette kom och fixade med släpet och sen blev det ner till ARK och ridhuset. Blev lektion på 30-45 min nånting? Ingen koll, helt slut blev jag iaf! Men hon gick jävligt fint, faktiskt, dock att hon var jävligt pigg, speciellt när det gällde galopp. Visade sig senare att hon inte gått nånting sen jag red henne i torsdags! :P Fixade ordning lite när vi var tillbaka och tog ut henne igen, pratade lite med Christine och Jeanette innan jag åkte hem och duschade. Gjorde mig klar och sen åkte vi till Jössefors och drack kaffe och åt kakor! :D Handlade innan vi åkte hem, sen vi kom hem har vi suttit vid datorerna och kollat på teve. Efterlyst, Fråga Olle-dokumentären och nu kollar jag på NCIS. Älskling har lagt sig.. Ska jag med göra när programmet är slut.. :)

Imorn blire att ta ut hästarna, rida(?), hem, typ äta, sen travskolan. :) Mer vet jag inte..


Kommentarer
Postat av: Sunniva

Moi :D

2009-10-29 @ 21:29:24
Postat av: Marri

jag. :D

2009-10-30 @ 12:29:18
URL: http://snoppmarri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0