x2000.


Älskar dig! <3
(Gamla bilder, men har inte varit i studion på ett bra tag nu.. :)

Somnade ju efter några minuters läsande i turismboken (y), vaknade tre timmar senare av att älsk ville att jag skulle tina köttfärsen. Hoppade in i duschen, pluggade lite, drog till Konsum för att handla grejer till köttfärssås när älsk kom hem. Käkade, drog till Leila och fick mina ögonbryn fixade (Yaay, jag ser mänsklig ut igen!), sen hem, slappa framför 2½ men och sen åkte jag ner till stationen. Träffade på Gustaf, Hanna och efter en stund Mikaela, som var såpass snälla att dom höll mig sällskap tills tåget kom in. :) Gick sjukt snabbt att städa idag, var hemma innan älskling somnade! Just nu sover han iofs som en stock, och jag ska plugga lite mer innan jag ska sova! Inte för att nåt av det jag läser fastnar ändå men... :/


Har kommit på nåt som jag önskar mig i julklapp också, som kommer stå högst upp och med störst bokstäver på önskelistan om jag gör nåt. Nämligen min älskade Kal Kastor. Sen att det inte kommer att hända var ju en helt annan sak, önska och drömma kan man ju alltid göra... :) Vill sjukt gärna ha den hästen.. Spörs vilken häst Sandra rider imorn, för den andra hade jag tänkt rida. Jag hoppas dock på att hon rider Deli imorn.. (a)

Nu blire att plugga lite det sista innan ögona trillar ihop!
Natti.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Den översta bilden är så vacker (inte bara för att jag tatt den) utan för att ni ser på varandra på ett så vackert sätt! :)

2009-11-13 @ 00:00:11
URL: http://jessicolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0