weekend.

I fredags var det hundar, hästar, hästar, och jobb, trots min lediga fredag. Var klar vid kvart i elva och efter de träffade jag Jessi och Jossan. :)
Lördagen började i travstallet med att ta ut, ge mat och mocka åt ponnierna. Hem, duschade. Var nere och kollade på Galleri 39, älsk och fotoklubben har haft utställning där under helgen! :) Hämtade mamma, åkte till Erikshjälpen en sväng, hittade ett par röda pumps och 4 blåa glas (har tre sånna sen förut). Sen till julmarknaden i Brunskog. :) Köpte bara lussekatter där.. Fast dom är slut nu, goda var dom. :P Åt lite mat, sen följde älsk med mig och hjälpte mig ta in hästarna. Först ponnierna, sen Kastor. Hem och bytte om, sen hämtade jag upp Jessi och Jossan, handlade godis och taco-grejer. Åkte hem till Jossan och åt mat, åt godis och kollade på film. The Proposal, riktigt bra! :)
Inte skrattat så mycket på länge, tack tjejer. <3

Inte riktigt rätt färg som dom egentligen ser ut, och jag är sjukt nöjd för 25 spänn! ;D


Söndagen bestod av sovmorgon till halv tolv, travbanan och avslutning mellan tolv och halv fyra typ. Hem, duscha, slappa, åkte och gav Kastor&dom mat, Christine hade redan tagit in dom. :) Ut till Jössefors för att äta mat, kollade lite på teve, köpte godis, Dan&Emelie kom hit och vi kollade på Upp. :) Mådde dåligt när dom åkt hem och låg och försökte sova i 1½ timme..
Skippade skolan idag, mår inge bra! :/ Har varit en sväng med hundarna bara, och tvättat lite. Men har haft röven placerad på soffan mestadels av dagen.. Älsk ska börja med maten nu han.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0