tröööötter!



Fyyfan vad jag är trött, orkade ta mig upp ur sängen kvart i åtta (började åtta..) men var där tills fyra min över iaf! Duktig tjej, dock att jag snodde Boran dit, kamremmen har ju börjat tjuta på volvon? Hade iaf två lektioner, lämnade in två grejer, stre med Emma och sen åkte jag hem. :) Sitter här och är rätt glad trots mina få timmars sömn. Blir ner till tvättstugan nu, kolla om ingen har tid före min tid som börjar tolv, då kan jag börja lite tidigare! Mellan tvätten blire lite mer sömn och dusch, båda delarna behövs! I eftermiddag blir det förhoppningsvis Challa med älskling. Nån hästbutik som har utförsäljning?! :) Kul att åka och kika iaf! Kanske finner nåt användbart!

Uh, har typ 10 punkter uppskrivna på saker jag ska försöka göra denna veckan, flera av dom är samtal till olika ställen! Får se hur bra jag lyckas, ringa är inte min starka sida känner ja! :P
Nej, ska ner och kolla tvättstugan. Skriver nog sen, lär inte ha så mycket annat att vilja sysselsätta mig med! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0