sushi.

Måndagen blev lugn, mådde som sagt dåligt. Mådde bättre igår, var i stallet och longerade prinsen, satte även upp ett hinder. Han var verkligen duktig, brukar inte få med sig bakbenen riktigt, men fick det nu. Tror han tyckte det var roligt. :) Blev tyvärr inga kort, får bli nästa gång! Bakade muffins, blåbär, kladdkaks och choklad! Dom blev jävligt goda faktiskt, riktigt nöjd. :) Mamma var här en sväng också, hon gillade muffinsen. Mammas mobil hade dött, så hon bad älskling om hjälp. Jens satte i laddaren. Mobilen laddade som vanligt, och sen startade mamma den. "Jag hade nog glömt att sätta i vägguttaget" säger hon då.. Alltså, mamma. <3 Åt mat, sen blev de jobbet. Dammsugarmunstycket gick av på mitten, allt fanns inte med på vagnen, och det mesta krångla. Humöret var klart i bott! :P Men nån hade lämnat sushi, så det har jag faktiskt smakat på nu! Har inte bestämt mig för vad jag tyckte än men.. Får testa fler gånger! Åkte och plockade upp Jossan efter jobbet, satt och stre ett bra tag. Åkte runt i pärlan och så. :)
Hem, käkade sushi.. SOV!


Älskade Kastor, sommaren -08.

Skola idag, prata lite med Emma, hem, bytte om. Åkte till stallet, sprang runt i en jävligt lerig hade och försökte få tag på Picasso. Försökte en timme, sen gav jag upp och tog in Kastor och prövade om sadelgjorden passade istället, tror den ska passa, får sätta lite högre upp bara. :) Sen kom Jeanette och lillen, Jeanette hämtade Picasso utan några problem, hon mötte henne tillochmed... :P Stre lite, sen åkte jag hem och duscha. Åkte och tog in hästarna, sen direkt till Jössefors för att äta tacos! :D Mumma. Hem, segade, tyckte jag hade feber.. Mamma kom hit en sväng, efter att hon åkte har jag och älsk bara slöat framför teven. :) Ska snart krypa ner under täcket, är rätt trött. Hoppas jag somnar!

Har funderat på två saker under några dagar, dels på att börja på Hälsokompaniet igen, vore kul. :) Men får se hur det blir.. Och sen att skaffa en tatuering, tror jag vill ha typ en lilja eller nåt. Vet inte riktigt än... Eller nåt riktigt litet, på nåt ställe som inte syns så väl.. :) Får se vad det blir och om det blir, HK är nog nåt som kommer före tatueringen isåfall. ;D

Menmen. Natti!

Kommentarer
Postat av: acka

hade jag haft råd hade jag joinat dig på hk! Lätt!

2009-12-01 @ 17:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0