sömnproblem.

Okej, jag kan inte somna. Efter att ha legat och vänt och vridit mig i över en timme hoppade jag till soffan och slog upp datorn igen..
Tänkte att jag kan berätta vad som hänt sen sist jag uppdaterade.. Vilket var nästan en vecka sen? Dåligt av mig, ska skärpa mig! :P

Uhm, i onsdags.. Minns jag inte riktigt vad jag gjorde? Var i skolan en sväng iaf, hade ju svenska. Och innan jag drog dit var jag en sväng med vovvarna.. I torsdags sov jag rätt länge, älsk följde med mig för att gå med vovvarna, han åkte till galleri 39. Satt hemma en stund, åkte och träffade Alexandra, sen träffade jag Jessi en sväng, hem, bakade bananmuffins (ja, dom blev faktiskt goda!), åkte ner till tågstationen för att välkomna Sunniva hem! (<3!) Skjutsade hem henne, åkte till pappa med lite muffins, åkte hem, så kom älsk hem och Sunniva kikade förbi med vovvarna! Chillade lite, sen åkte jag ner och jobbade. Efter halva jävla tåget fick jag feber och pallade knappt stå upp, så älskling kom ner och hjälpte mig. Tack baby. <3 Hem, åt mat, somnade rätt sent.
Fredag, upp med tuppen för att ta ut hästarna, gav dom mat, tog på dom täcke, tog ut dom, mockade åt Kastor, Deli och Jerry. Sen åkte jag hem och sov några timmar, vid halv fyra åkte jag tillbaka till stallet och mockade Picassos box, la in hö och fyllde på vatten. Följde med mamma på stan en sväng, sen hem, lagade mat, chillade, sen åkte jag ner och jobbade. Tog väntsalen också (yaay, mer betalt! decemberlönen ser jag fram emot!)
I lördags var Scilla på utställning (HUR GICK DET?! Hann inte riktigt med att komma och kika! :(). Drog med mig älsk på stan när jag vaknat till liv, köpte ett par skinn-imitations-leggings på MB, hittade inget mer typ. Sen en sväng till Dottevik, träffade mamma en sväng, sen tillbaka till stan och kollade FK, men hittade inget där heller.. Kom hem, åt rester, mamma ringde, åkte ner på stan med henne och köpte en tubtopp från Veromoda. Hem, duschade, halvsov, gjorde mig iordning för julbordet!
Blev hämtade av mamma vid tjugo i sju, sen tog de typ en halvtimme för resten av dom jag kände igen att ta sig till julbordet! Jag, älskling, Sandra, Ulrika (som senare blev omdöpt till Ulla... :P), Irene och Peter, sen en gubbe och hans tant vid vårt bord. :) Sjukt god mat, me like! Mycket trevlig kväll med många skratt. :) Fick iaf skjuts av mamma vid halv tio för att åka hem och byta om. Sen kom de folk hit; Emelie, Dan, Anders, Larsen, Laxen och Sandra. Sen kom Christine och efter det kom Louise och Cecilia. :) Mycket trevlig kväll, och lille HG var festens mittpunkt! Christine, Sandra och jag drog ner till stan, kikade hotellet, sen blev det Tiki. En helt okej kväll, träffade ganska många jag kände iaf! :)
Idag(söndag) ravade jag mig upp rätt sent, jävligt pigg förutom förkylningen faktiskt, Larsen kom hit, sen fick vi hemleverans från Shalom av Dan (yaay, kycklingsallad! <3) Larsen drog hem, och jag och älsk drog med oss Dan på stan, sen mötte vi upp Emelie. :) Köpte julklapp till syster och pappa iaf, och en foundation till mig!
Gick till 39an och älsk tog med bilderna hem, sen åkte jag och han till stallet och gav hästarna mat. Kollat på Brüno och ätit godis efter det.. :) Och nu är klockan 03:03 och jag kan inte sova! Underbart..

Helt jävla sjukt hur  n å g r a  b o k s t ä v e r  och  l i t e  s i f f r o r kan få mig att känna mig så l i t e n  och  l e d s e n . Men nån gång ska bokstäverna och siffrorna ändras, hoppas bara det är inom en snar framtid. För det är sjukt jobbigt så som det är nu, att ha en dröm som inte går att uppfyllas än på ett bra tag..

Förut, när jag försökte sova, låg jag och grubblade över vad jag ska berätta om på mitt anförande på svenskan på onsdag, kom på en rätt bra idé, men får se hur det går med den. :) Berättar på onsdag hur det blev om den saken! ;)



Älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0